piątek, 19 lutego 2016

Prolog


Życie w ciągłym zamknięciu, na innej półkuli, nie jest jednym wyjściem z nałogów. 
Być może, to pomaga. Tak uważają lekarze, rodzina. Jednak to nie jest w żadnym wypadku prawda.
Przez to, czujesz się jeszcze bardziej samotny niż wcześniej, tylko teraz, nic nie jest w stanie Ci pomóc.
Dlaczego? Nie możesz uciec, do swojego nałogu, który dawniej przynosił Ci szczęście i chwilowe ukojenie w bólu. Teraz, doskonale wiesz że to Cię zniszczyło. Nie jesteś tą samą osobą co wcześniej, nigdy już nią nie będziesz. Liczysz na to, że po powrocie uda Ci się wrócić do normalności.  
Spełnisz swoje marzenia i w końcu odnajdziesz prawdziwą miłość. Ale czy to jest takie łatwe do zrealizowania? Sama się już niedługo przekonasz. 

~*~
Kill me.
Wiem, miał być rozdział 1 a ja przychodzę do was z kolejnym prologiem.
Otóż, nie powiem jestem z niego bardzo, ale to bardzo zadowolona. 
Mam na to opowiadanie milion pomysłów i wydaję mi się być o wiele bardziej ciekawsze, niż to które miało być na samym początku. 
Piszcie w komentarzach i głosujcie w ankiecie  które chcecie, a ja obiecuję wam że jeśli wybierzecie to, to nie pożałujecie ani trochę :)))
Tak czy inaczej, za tydzień pojawi się jakiś rozdział. 
Więc: 

5 Komentarzy~Rozdział 1

Merry 

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wiesz, co? Zaczynam się o ciebie martwić. Na fb juz chyba trzeci raz widziałam u cb event, że Chcesz się nauczyć tańczyć jak tancerze z Jaka to Melodia
      ^^To chyba nie miało sensu... ^^
      A ja, jako dobra koleżanka nauce się z tobą ^^
      Chociaż nie umiem tańczyć i mam ruchy jak małpa..

      Witam Merry.
      Nowy prolog? Ciekawe... Hah wiedziałam o nim ^^
      Co ja z tobą mam? Jesteś bardzo niezdecydowana, wiesz ^^ ;*
      Mimo iż zagłosowałam na ten prolog to wiedz, że tamten też był Wspaniały❤
      To ci już mówiłam ^^
      No ale po co pisać coś, na co nie masz weny, pomysłu czy tam chęci?
      Jeśli mówisz, że na to opowiadanie masz pomysły to pisz dalej te ❤ ;-)

      Nałogi? Widzę, że ktoś tu wpakował się nieźle bagno O.o
      Oj, co ty Merry kombinujesz?
      Prolog jest Mega ciekawy i zajebisty i ty o tym wiesz ^^ :D❤

      Lecę ci odpisać na fb xx
      Dawaj jedynkę szybko bo ja tu nie wytrzymam xD
      Miłego weekenduu xd

      Hayley xx ;**♡

      Usuń
  2. Już wyciągam moje słynne widły!
    Co to ma być?! Prolog? Nowy? A co z tamtym?
    Ehhhh zapowiadało się tak ciekawie, ale wiesz co? To też tak się zapowiada to Ci odpuszczę.
    Prolog genialny!
    Problemy XXI wieku.
    Nałogi. Dobrze to zrozumiałam czy coś ze mną od wczoraj jeszcze nie tak?
    Tylko tym razem proszę cudowną jedyneczke!
    Czekam!

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Misia ja jestem w dołku..
      Nie tak dosłownie ale jestem! :D
      Wysłałam ci zdjęcia xd
      Chłopak...
      Od teraz może będę sama!
      Forever alone! :D
      Prolog cudo!
      Ale powiem tyle że ten wcześniejszy bardziej mi się spodobał :D
      <3
      Koffam
      Cysia

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cześć Merucha!
      (nie zabij za to pseudo xd)
      Prolog jest świetny ale tak samo jak Hana, wolę tamtą historię. Aczkolwiek ta też zapowiada się być super więc czekam na rozdział 1.
      Zapraszam do mnie,
      Pozdrawiam
      Kamuflaż.

      Usuń
  5. Cześć ♥
    Widzimy się again pod prologiem xD.
    Powiem ci, że prolog jest cudowny, ale jakoś chyba wolałabym tamtą historię, nie wiem, tak jakoś XD. Ale jeśli mówisz, że na tą masz więcej pomysłów, to lepiej kontynuuj tą ;). Tak czy siak zostanę, bo jestem ciekawa twoich pomysłów ^^.
    Do 1 ♥
    Hana

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny rozdział ♥
    Emily ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Kaspian wita!
      Czy ten dzień może być jeszcze lepszy? No powiedz.
      1. Kupuję sobie (wreszcie) nowy telefon.
      2. Idę se do kina na "Zwierzogród" (Dobre. Nawet dla takich starców, jak ja xD).
      3. Kupuję pokrowiec na NOWY telefon.
      4. Zaczynam zbierać kasę na płytę i koncert. Czyli moje przygotowania do #JorgeSolista. (Chwalmy instagram, i to jak szybko działa!)
      5. PROLOG NR. 2!!!!!
      Masz dla mnie jeszcze jakieś niespodzianki?
      Ano panie, ankieta!
      Jak zobaczyłam ja pierwszy raz, to były głosy tylko na ten prolog wyżej. Więc, żeby nasza dieta była zróżnicowana, zagłosowałam na tamten :> Nie gniewasz się, nie? A jeśli będziesz pisać to opowiadanie, może zrobisz tamten chociaż jako OS'a? Tak dla mnie, w prezencie imieninowym (zapamiętaj- imieniny Kaśki-25.11.)
      Nałóg? Tego jeszcze chyba nie było :D
      Tylko jaki? Na której półkuli jest Lajon? Przeprowadzam się tam.
      I wincej już z siebie o tej godzinie nie wykrzesam. Więc się spręż z tym rozdziałem, a ja będę dalej myśleć nad tym nałogiem.

      Buźki :**
      Kasia xx

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Cześć aniołku!
    Obiecałam, że skomentuję tak więc i jestem :)
    Prolog świetny, jak zawsze urzekł mnie twój styl pisania ;)
    Piszesz, tak świetnie i masz naprawdę genialne pomysły :D
    To cudeńko na górze, jest dość skomplikowane?
    Wydaje mi się, że tak naprawdę nie przedstawia ono, żadnej konkretnej postaci i trudno stwierdzić kto jest głównym bohaterem :D
    Ja wiem że ty, lubisz tak pisać :D
    Tak tajemniczo i nic nie wyjaśniać ^^
    Cała ty <3
    Już mi się bardzo podoba twój bloga, z resztą już Ci to pisałam dużo razy :*
    Czekam na 1 i odpisz mi w końcu osiłku :D

    V.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett